yang dulu kala

Wednesday, March 16, 2011

ari2 aku bersama mereka..


--hari pertama--

jumaat 11 March 2011
aku gerak dari KL ke kuantan
gerak bersama2 si siti noreha...
sampai kuantan hantar siti tunggu si aida..
haish org dari felda..lembab sungguh!
hihihi kelembapan itu juga adalah kerana faktor hujan sepanjang hari..huhu
bila dah sampai kami pun kuar bersama2 
si beba, cikgu aida, aku, nani n anak2 mummy..
eh lupa zaid sorang lagi..(skrg ngah gado ngan zaid..)





--hari ke dua--

ni lak gambo hari ke 2...
pagi jadi usher ameer ke homestay..
pastu gie tengok diaorg akad nikah lak..
(gambar xde sebab byk kat camera org len..tp de kat post b4 this)
pastu terus kuar..gie cari makan n tengok wayang midnight!
huhu...tapi kali ni nani xjoin..sbb anak2 mummy xley berembun..
x elok!hahaha
teringat lak gie makan kat hj lidah..belakang cowboy kat bandar..
de ke mamat kelantan + siam tu ngaku dia org arab saudia?
dah tu speking london sleng kelantan.
muahaha...pecah perut kitaorg ketawa..sbb dia minat kat aida..
kakakak..bertuah badan aida dpt orang obersee...kikikiki








--hari ke tiga--

tak banyak citer...sebab seharian bz layan era..
dari pagi sampai malam...
malam lak aku gerak ke kemaman..
(gambar xde sebab byk kat camera org len..tp de kat post b4 this)

--hari ke empat --
no energy anymore..
huhu hanya tido sepanjang ari sebab tak larat dah..a.k.a demam...
sebab 3 ari berembun...malam gerak balik ke kuantan..
(tu pun sempat layan citer hantu kak limah balik umah ngan sini ada hantu bersama2 anak buah aku)
singgah kejap kat umah abang kat balok a.k.a gebeng..
lepak sebentar bersama wada..anak buah aku yang chumell..
lupa lak amik gambo dia..
ni seme pasal camera, batery kong!adeh!

-- hari kelima --
kuatkan semangat bangun pagi..
settlekan apa yang patut...
amik aida ajak teman...sambil tu angkut akak aku skali.
sian kak long jadi mangsa keadaan..huahaha..
gie sambung roadtax motor abg aku, ajak beba lunch, 
pegi hantar barang kat mak mertua xjadi..haish xsangka lak dia masih ingat aku..
muahahahaha..terkenang zaman dulu2..kikiki...zaman tak matang lagi... =)
pastu singgah umah nani jumpa anak2 mummy..amik siti n sesat kat IM tu..haish!
menci betul!ader ke patut guna jalan n lorong..sakai tol.kan dah susah nak cr?bongoks!
hahaha..amik siti..hantar aida..hantar kak long trs drive balik KL..
alhamdulillah xde pepe..syukur alhamdulillah..
balik trs out of service.. =)





3 comments:

  1. ~ mamat sebelah beba tu sapa x tahan aku tgk rambut dia..

    ReplyDelete
  2. aku pun xthn trsgt la kacak rmbut dier hahahhaa
    adeQ:wa....sukernya aku lme dh xbuka blog ko heheheh ni bru nk bce heeeeee
    bE: ko awat x hupdet blog?

    ReplyDelete