yang dulu kala

Friday, March 18, 2011

+fisha ....L.0.V.E.... fuad+


semoga kamu bahgia bila berdua sayang!
akak sayang kamoooooooooooooooo berdua...hihi..
berdua kan lebey baik... =)

apa pun rintangan yang mendatang..harap korang tabah k?
setabah akak mengharungi onak dan duri..cheewah! gedixs! ;-p

ok!

im create this entry special for both of u!
**sorry lambat upload =)**

-- birthday si uda -- 17 12 1986 --
--birthday si dara -- 25 01 1988 --

saat bercinta............kapel la kan.. ^ 08 03 2003 ^
saat fuad merisik............... + 17 11 2010 +
saat si uda meminang si dara......... < 29 01 2011 >
saat 2 jiwa dijinjang pelamin...haish sabar dulu..part ni bagi akak jalan dulu k?hahaha =)

pic masa kita bersama..eh silap..masa korang bercinta...
.
.



amboi bahgia nyerr.. =) ni baru skit ni..
------------------------
yang ni lak "merisik time"
.
.





gumbira yer dah dirisik....

ok kita tengok lak gambar korang yang gumbira sangat 'time tunang'
.
.









haha...comey kan kamu berdua..ha tu sib bek upload skit je gambor..kang upload semua..tak muat lak ruang ni..hihihi..pe pun akak doakan kebahagiaan korang....

so apa pun rintangan dan dugaan yang mendatang..
jangan cepat melatah k?
relaxs je..bak kata dewa..hadapi dengan senyuman.. =) hihi...

dugaan tu membuatkan kita menjadi matang..
kehadiran orang ke 3 lak mengajar kita untuk lebey menghargai sesama sendiri..
bukannyer tiket untuk kita berpisah dan membiarkan perkara itu berlaku bersahaja!!
(jangan sesekali biarkan orang ketiga menghancurkan kebahgiaan yang kita bina!  DAN jangan sesekali give up!)
apa pun jangan cepat mengalah..jgn kerana sedikit kesalahan kita dihukum dengan penderitaan.

yang penting..
bila kita KECEWA..kita kene ingat perkara yang dia buat supaya kita KETAWA..
bukan apa, untuk kebaikan kita juga..
bila kita bahgia..jangan mudah alpa...so beringat2 lah yer sayang!


-- serasi bersama --


-- orang sibuk masak..dia sibuk makan! haish! --









3 comments:

  1. akak!!! what the supprise!! huiii thank you2!!mcm nk nangis je tgk... huhuu... thanks dear sis!! love u more!!!:)

    ReplyDelete