yang dulu kala

Wednesday, January 19, 2011

happy birthday my BFF - aida! luV u so much!

xsilap aku...aku kenal budak yg bernama rohaida binti abdul hamid ni zaman aku baru je mula blajar 1 + 1 = 2....time tu kat sekolah kebangsaan permatang badak..kami menimba ilmu sesama2...kami gelak sama2..kami nakal sama2 dan kami juga meminati org yang sama!huh! kecik2 dah gatai ye ko aida..kakaka.....


ingat lg x lambang sekolah kita?kikiki
banyak kenangan oooo kat sini......
klu sbt zulqarnain mst kita gelak kan?radin..
mane diaorg erk?


pas abis sekolah rendah...kita msk sek menengah lak kan..
kita masih lg bersama disekolah...
dan kita masih lg bersama2 buat hal....
plg best form 3, 4 dan form 5..
kita duk dikelas yg sama...
hahahaha...pasti aku gelak..
dgn ponteng sekolah..
dgn kene marah ngan cikgu...
dgn....mcm2 la..
padahal time tu ko pengawas sekolah
dan aku pula librarian..

ni gambar kita 3 cekal kan?
ko ingat x? 2 kenangan terindah ttg kita?
k.e.n.t.u.t..
hahaha...



tp kita tetap happy as a frenz....
tgk gambar bwh ni betapa erat nyer perhubungan kita...


tQ to kak chik krn upoad this pic kat FB!
aku ase de gambo nih..
tp kene cr blk sbb br pindah umah kan?
so..brg2 byk dah xtau letak mana..kiki
but while im back i will try to search back!

bila abis skolah...
kita da jarang jumpa...ko ke hulu aku ke hilir..
tp kita still contact kan until now..
ko ingat x gambo nih?


ingat lg x kat klcc? xsilap time ni msg2 msh study kan?

ni juga...oh kurusnyer aku dulu..urmm.

dan sampai la kita abis blajar nk kita join re union utk batch kita...


kita raya sama2..


dan sekarang mungkin zaman kita bekerja..
aku pown jarang balik kuantan..
tp kita ttp berhubung kan?
x FB kita YM..
x YM kita msg..
x msg kita....call la..hihi

bila ada gossip aku cr ko..
bila ko sedey ko cr aku..
bila aku ssh..aku ngadu kat ko..
bila ko de mslh ko mintak aku selesai....
bila dua2 de mslh..
kita luah sama2 dan kita nangis sama2 kan?

tu gunanya kawan...
sape pown ko...
apa pown ko..
brapa umo ko...
aku ttp syg ko n always be ur side.
ingat tuh!
so..........

happy birthday my dearest frenz!

i miss u badly!


jauh sgt ke kita? xlah..dekat je..dekat dihati..hihi


we frenz until now..
aku rindu sgt saat giler nih! hahaha

k la... one poem for u dear...
aku cari tenet je...bukan reka sendrik..hakhak..


 Because you're my Best Friend..

When you are sad,
I will dry your tears.
When you are scared,
I will comfort your fears.
When you are worried,
I will give you hope.
When you are confused,
I will help you cope.
And when you are lost,
And can't see the light.
I shall be your beacon
Shining ever so bright
This is my oath.
I pledge till the end.
Why you may ask?

Because you're my best friend.
 

ok luV u.....
** sorry xde hadiah, ni jebuat sementara nih..
nnt aku blk CNY kita mkn mcD k?hahaha









4 comments:

  1. ~ walaupun bukan utk aku..aku terharu...tisu ...tisu mana...tisu...aku nak lap air mata...terharu nie..

    ReplyDelete
  2. aku pown wahh begitu eratnyer persahabatan..xternilai hrganya...i likeeeeeeeee :) moga persahabatan kekal tuk slamanya ..n jgn dpt jodoh yg sama sudoh hahhha

    ReplyDelete
  3. ~dapat jodoh yg sama takpe..janji toleransi yg penting..tp sanggup ke kongsi? ....kakakakaka..

    ReplyDelete
  4. hahaha..itulah erti persahabatan...bila aku baca blk aku pown ase nk nangis..hukhukhuk..
    **jap nak kongsi?jodoh yg sama?wah aku xkisah berkongsi tp TIDAK dgn aida..hakhakhak...xrela nyah!

    ReplyDelete