yang dulu kala

Monday, April 9, 2012

#ABPBH 2011#

congratz my luvly aaron aziz!!


sangat teruja dengan kecomelan beliau yg membuat aku dibuai mimpi indah!wah gitu!kakaka

pape pun memang sangat respek dengan beliau di atas kecekalan dia sebelum bergelar pelakon (sila baca sini) dan juga kerana dia tetap bersama isterinya walau susah dan senang..perghh rasanya takat ni belum lagi mendengar kontroversi or berita hangat tentang dia..that y la aku suka sangat lelaki mcam ni! :) dah la hensem...pandai bawa diri plak..xseperti sesetengah artis yg mudah lupa diri...

abpbh ni kira ok la...xde la boring sangat cuma nya..aku tengok artis perempuan seolah-olah menjadi mangsa fesyen...boleh dikatakan semua la..ada je yang xkena dimata ni..xtau la aku sorang je pendapat mcm tu or u all pun sama..huhu....bak kata member fb aku "abpbh - anugerah body paling de'bomm n hot" kikiki...cuba perhatikan artis perempuan nak dibandingkan lelaki :)...




No comments:

Post a Comment