yang dulu kala

Friday, April 6, 2012

# khamis..5/4/2012 #

pagi aku dah bangun..
bagi message kat boss kata EL..
dia balas "OK tapi kenapa?"
eh boss aku ni sibuk ke care?
xpe lah layan kan je lalu aku balas "hal peribadi"

aku ke pusawi, buat medical check up...
untuk keje kat rapid kl...

naik tingkat 7, jumpa staff pusrawi..
muka kerek..haish de gak mkn sup selipar ni...
otak cakap...xpe la biarkan je...
setan cakap..nak kene sound dia nih..haish!

xpe lah..malas nak layan...
mesi panggil nama -masuk bilik 13..
check tekanan darah, berat, tinggi dan juga penglihatan - mata la
seme ok...(dlm ati alamak badan makin berat...)

pastu mesi kata turun tingkat 2..
urine test ngan amik darah...
sib baik memang aku nak terkencing hehe
pastu pas botol kat makmal..
amik darah..kalau dulu tengok jarum aku gerun..
sekarang tengok jarum pun dah xde feel..
hahaha sejak bila plak aku kuat ni?

pastu, turun tingkat 1 lak..
gie xray plak...bagi borang..
mesi panggil..masuk bilik..
owh budak practical yang handle..
maybe dak unikl sama macam time amik darah tadi.. 
ok done

naik tingkat 7 plak..
rupanya kene check dada..
doctir laki..hurmm gatal aje nampaknya..
xpe malas nak layan, buat muka senyum je aku..
aik macam amik kesempatan je dia nih..
mentang2 part dada ko suka la yer?
pastu ko tekan plak perut aku erk?
ingat anak patung ke?xpe lah biarkan je mmg dah keje dia..

ok done..
tanya kat kaunter..eh akak kerek ni lagi..
lantak la, tanya je..
"kak nak tau result macamana?"
"eh bukan doctor bagtau ke tadi?"
"mane de kak, kata terus ke rapid"
"hurmm camtu kol je pusrawi kul 11 esok"
"so nak kol general line ke"
"xyah amik no ni.. bla bla bla"
"ok tq" sajer berbahasa skit dengan orang sebegini..

bila pk blk...maybe kerajaan kene buat iklan untuk staff yang kat kaunter plak..
xreti nak layan customer dengan baik....

ok siap...

so time to eat..lapar giler...........

abis tu..sambung gie putrajaya..
cari PTPTN tapi bagusnya bgtau presint 5 je..
aku cari rupanya presint 6 bangunan KPT
ah biarlah janji dah jumpa..

singgah plak umah abang felly..
haish abang pun xtau alamat,
si adik plak salah bagi info..
xpe at last jumpa gak umah dia...

kul 5 gerak balik kl..jalan plak jem yg amat..
lupa org baru balik keje...singgah petronas isi minyak..
tgk seme muka gov..haha..mmg sepesen kot style diaorg..
tapi xpe xmenyusahkan aku apa2 pun...

blk kl singgah umah kawan felly buat makan2
aku join je..mihun sup dia sedap tapi silap amik chili lebey plak..
padan muka aku..pedih perut..kikiki...

pas makan g saloon...orang yg beria2 nak pegi..
tetiba tak jadi..hurmm malas la nak janji ngan orang dah..
ikut korang la..so aku pun buat la treatment..
siap balik tido...

tu je cerita semalam...kikikiki

No comments:

Post a Comment