yang dulu kala

Tuesday, April 24, 2012

# eating at Jeram! #

tQ sayang!
coz belanje ayang mamam kat....



yup! Aroma Ikan Bakar!
memang teringin sangat nak pergi sini...
sebab akak opis aku - kak jo kata best!

so sampai la aku kesini...
coz my sayang blanjer for my birthday..
xpe lewat pun janji makan yang penting!
orang kata "better late than never!" right?hahaha
tak kisah sangat sebab birthday pun jatuh hari kamis..
so tak de hal la takat gie makan on saturday kan?
lagipun tak nak la kek..boring!haha..



menikmati sunset.....
sambil menunggu makanan sampai...
lambat gak la sebab ramai orang....
nak cari meja satu hal...
nak order kene beratur lagi...
nak tunggu order pun satu hal...
xpe kita layan sunset dulu hihihi.....


ha ko...tu dia.....
makan tak henggat!
order mengalahkan 10 orang nak makan!
padahal kami bertiga ajer..hahahaa

hurmm makanan dia ok la..
banyak n murah...cuma rasa dia cam kurang skit...
maybe sebab ramai orang n banyak order kot...
tapi bley la....boleh tahan...suasana dia dapat kat bamboo tu best la..
tapi kami tak dapat...sebab malas nak tunggu :(


pape pun tQ sayang!
luv u so much much much!



**nota yang berkaki: hurmm  camne kak jo bley nampak aku tapi aku tak perasan dia?hish kan dah kantoi!haha..dah dia usyar aku ngan aswad...kantoi suda...haha


No comments:

Post a Comment